top of page

14 dage til sommerferien starter


Pyha så er der "kun" 14 dage til sommerferien starter, og som sædvanlig er det er hyr at finde ud af om arbejdet jeg har bedt om de skal foretage (motoreftersyn, bundmaling og skift af anoder) er blevet foretaget eller om det som frygtet -og i lighed med sidste år først sker når vi ankommer dernede. Nå - men i vanlig stil har jeg nu fået samlet så mange stumper sammen, så vi har været nødt til at bestille 2 x 15 kg indchecket bagage også, da jeg ellers kun ville have plads til det tøj jeg rejser i.

Ombord skal vi - løs Jesper bla. etablere et NMEA 2000 marinenetværk på båden så jeg er ved at finde ud af præcis hvilke stumper der skal indkøbes og medtages for at det bare spiller fra start af. Det er ikke nemt, så jeg har allieret mig med Marinetorvet for at sikre mig at jeg får de rigtige stik m.m. og vi kan prøvesamle delene så jeg er sikker på at alle dele er der.

Derudover skal vi have monteret landgangsbroen, hængt et nyt 32"" TV op, som vi køber dernede, samt meget mere, men der skal også være tid til at hygge, hygge og hygge.........

Turen i år er planlagt til at gå rundt om Corfu og retur til Crotone - om vi når det vil vejr og vind have en stor indflydelse på men planen er at vi forhåbentlig søsættes torsdag den 18 og derefter går turen fredag morgen først mod Leuca og derefter mod Corfu men nærmere herom kommer senere.....


Seneste indlæg
Follow Us
  • Facebook Classic
bottom of page